Sunday, December 4, 2011

tersirat dalam hati ini

Salam..hehe...
lame rasanya x menulis blog nie..macam-macam dh aku lalui dan banyak sangat nak bercerita tapi syg laaa tiada masa laa pulok..tapi kali ini..ingina aku menyuarakn apa yg tersirat dlm diri ini...

Ok!!sekarang ini..aku dalam dilema..because aku ade meminati seorang perempuan ni..tapi syg dia dh ade yg punye..kecewa tuh kecewa jugak laa..coz jrg utk aku cukup minat, suka and maybe mcm nak fall pun ade gak.,hahaha... tapi nk buat mcm mana kan takdir tuhan siapa yang tahu...tapi alhmdulillah dia masih nk berkawan dengan aku..:).

Doakn yg terbaek untuk dia..walaupun dlm hati ini nk teringin nk menjadi lebih dari sekadar kwn dengan dia..,hehehe.. kalau aku berpeluang kenal dia dahulu sebelum bf dia kan bagus...tapi bak kata kan ALLAH lebih mengetahui apa yg terbaek utk diri kita..:)..maybe kesabaran itu penting...

Nak buat pengakuan juga yg aku mmg suka kat kamu.!!bukan setakat suka ajer..maybe lebey dari itu...tapi dun worry masih waras lagi...:)




Sekian ini shj coretan untuk kali ini..jika xbusy nt aku update okayyy!!!hehehe... hope lepas nie aku x mahu lagi mencari..hope sampai masa akn jumpa dan hope masa itu aku dh bersedia utk lebih serius dan sampai akhir hayat..:)..

Layan okay lagu niee....hahahahhahahaa....^_^


No comments:

Post a Comment