Wednesday, February 1, 2012

~2011 tinggal kenangan~

Salam..
Lama sudah aku tidak mengupdate blog aku nie.,hahaha..basi dah kot rasa nya.,hihihi.. Pejam celik pejam celik dah masuk 2012 dah weyh!!hahaha...cepatnya masa berlalu*tanpa disedari aku dah masuk 22tahun juga laa kan tahun ini..adeh!!tua rasa nya diri ini..,hehehe..tapi nasib baiklah aku ini awet muda, and muka BABYFACE pulak!!hahaha..*korang mampukah??lalalalaalllaa....XD.


Ditahun baru ini,ingin aku meluahkan azam baru aku!!okayyyy..pigirahhhh basi sampai berulat-ulat dah azam-azam ini.,hehehe.. Jadi aku tidak mahu berceritakan pasal azam baru..haapeee kata kan aku nak bercakap pasal liku-liku kehidupan aku sepanjang 2011. Ouuhhh menarik seyh!!!macam-macam...*ok foiiinneeee meme aku sorang ajer ade citer menarik,perasan lebih kan...tapi hade pulok aku kisah!!CakCakCak~


Kita mulakan dengan Bismillahirahmannirahim.. Okay kali ini,aku tak mahu lah tulis panjang-panjang aku juzt catitkan...*haaa ayat catit pulak dah kan.,hahaha.. Aku nak catitkan apa yang memberi impak dalam hidup dan kotak fikiran aku ini sepanjang 2011..Maka sama-samalah kita saksikan Jeng3!!hahaha..




  • Intersesi yang plan nye ambil dua subject tapi finally ambil 1subject ajer.
  • Pergi bercuti diEurope, yang ini sangat best dan berharap suatu hari nanti dapat menjejakkan kaki dibumi Eropah sekali lagi..Amin.
  • Masuk semester baru,dengan azam baru harapan nak naikkan pointer dan lebih fokus.
  • Balik Kedah utk berjumpa dengan kawan-kawan diploma buat terakhir kalinya bersama Aman Kamarudin.
  • Dapat sehelai baju dari kawan yang sangat rapat Jazlin sempena birthday aku yg teetttt.,hahaha.thanks Jazlin..hahaa..nanti aku belanja ko balik okayy..
  • Dapat satu set pinggan mangkuk Corelle dari NurKhairunnisa', dapat tepung yang best dari Aziim,Aman,Aizat,and Azzuan...*tak dapat kek,dapat tepung pun jadilah.,hahahaha..
  • Dapat celebrate birthday dengan Aman, Aaina, Nisa, Mea, and Anis. Terima kasih kawan-kawan jasa anda dikenang sampai bila-bila. 
  • Thanks for wishes yang aku dapat, terutama daripada orang-orang yang bermakna dalam hidup aku sbg contoh H bukan nama sebenar. (seriusly dont know wat i've done to you, really miss you beb)
  • Wish birthday dekat Ex aku,even dah bertahun putus dengan Dia tapi Alhamdulillah still contact,hehee. Even dh tak ada apa-apa tapi hubungan sebagai kawan tidak pernah putus. 
  • Tahun 2011 juga,banyak kenangan dengan someone ini..tak boleh bagitahu nama..tapi just nak bagitahu Terima Kasih utk segalanya kerana selepas ini tiada lagi semua itu. Semua tersemat dalam kotak fikiran ini.
Sekian, itu sahajalah kot yang aku masih ingat dalam kotak fikiran aku ini. Mungkin ada lagi agaknya cuma aku tak berapa nak ingat agaknya.hehee.. Tapi aku nak mengucapkanlah Terima Kasih banyak-banyak kepada insan-insan yang banyak memberikan kesan dan mengukir memori dalam kehidupan aku sepanjang tahun 2011. Sayang anda semua, terutama kepada Aman, Jijie, Azzuan, Aizat, Aziim, Hidayah, Dia, Jazlin, Zahira, Najmi Asrani, Mea, Anis Nabila, Nur Khairunnisa', Aaina Zalikha, Nini dan ramai lagi.. Sayang korang ketat.,hahaha...

Semoga ditahun 2012 ini, memberi lebih keberkatan dalam hidup kita semua okay.. Dikesempatan ini, nak mintak maaf pada semua sepanjang 2011, aku tahu aku banyak sakitkan hati korang dengan ayat-ayat yang keluar dari mulut aku ini. Harap korang dapat maafkan aku, dan tidak ambil hati dengan apa yang aku katakan. 

Sekian coretan untuk kali ini..

~Mari bersama kita tempuhi liku-liku ditahun 2012 ini rakan-rakan, semoga mendapat keberkatan hidup dari yang Maha Esa dan sentiasa diredhaiNya~


No comments:

Post a Comment